maandag 30 september 2013

TE KOOP - Kleding uit mijn kast

Tijdens de verhuis heb ik gemerkt hoeveel kledij er in mijn kast hangt dat ik effectief niet meer draag. Bij het kiezen van een dagelijkse outfit lijk ik er zo voorbij te kijken. Nu er een nieuwe kast in de slaapkamer staat en lang niet alle spullen van mij en mijn vriend er in kunnen, ben ik dan maar beginnen selecteren om plaats te maken... Het was met een beetje pijn in mijn hart; want of de kledij nu van H&M komt of niet, ik hou heel graag alles bij. Maar dan komt dat punt dat het niet meer gaat en er dus knopen doorgehakt moeten worden. Ik zou niet weten hoe ik zo'n fancy online winkelsite moet beginnen, dus heb ik voorlopig gebruik gemaakt van 2dehands.be, een site zoals Marktplaats. Er staat nog niet zoveel op, maar dat volgt nog snel. 

Alles is in goede staat en gaat enkel weg wegens plaatsgebrek of omdat het niet meer mijn stijl is. Voorlopig ook enkel af te halen tot ik me wat beter geïnformeerd heb omtrent verzending via kiala en de Post. Bekijk hier al mijn zoekertjes. 








Neem zeker eens een kijkje :)
Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something