woensdag 30 oktober 2013

BLACK MILK HALLOWEEN - GUTS AND GORE

Iets meer dan enkele jaren geleden, als student verpleegkunde, zat ik in de volgende typische studeerhouding mijn theorie te leren: rand van de rechterhand tegen mijn voorhoofd, ogen gehypnotiseerd opengesperd en een mond die zich opgaf aan de zwaartekracht. De fysiologie van de mens vind ik een van de meest interessantste en geheimzinnige onderwerpen ooit. Want, hoe veel we ook al hebben opgeslagen in boeken en hoofden, we weten nog altijd niet 100% hoe hét lichaam werkt. Over de organen en het lichaam leerden we stuk voor stuk bij. Eerst het locomotorisch stelsel, dan de luchtwegen, de urinewegen, gynaecologie, het spijsverteringsstelsel, cardiologie, de zenuwbanen etc. Als verpleegkundige ben je best niet vies van organen. (Jum, gebakken niertjes!)
Toen ik een sneak peek filmpje keek van Black Milk, die een organen swimsuit aan het ontwerpen waren achter de pc, wist ik het: dàt wordt mijn halloween-outfit. En halloween is... tomorrow! Ik weet nog altijd niet of ik nu ook nog schmink moet op doen of dat het al teveel van het goede gaat zijn... 



Dem Guts Swimsuit van Black Milk Clothing

Wat zijn jullie plannen voor Halloween?
Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something