vrijdag 25 oktober 2013

BLACK MILK HOGWARTS - Patronus leggings + Deathly Hallows swimsuit

Als er een collectie was van Black Milk waar ik op zat te wachten, was het wel de Hogwarts collectie, aka HARRY POTTER. Moest mijn creditcard oneindig zijn, had ik de hele collectie gekocht. Helaas is dat niet, en moest ik iets kieskeuriger zijn. Ik besloot voor een swimsuit te gaan en een legging, omdat ik zeer tevreden ben over zulke stuks en deze best veel draag. Het deathly hallows symbool heb ik altijd al zeer speciaal gevonden. Een heel bescheiden stuk, zwart en wit, ik was er meteen weg van. Over welke legging ik zou nemen heb ik veel langer moeten nadenken. Uiteindelijk heeft het mooie blauwe en de symboliek omtrent patronussen me overtuigd. 






Gratis: leggings à la hot dog legs. 

YAY WEEKEND! Ik moet enkel in de voormiddag werken en zaterdagavond ga ik naar een feestje in Berchem. Hoe ziet jullie weekend er uit?

Cheers!
Sanja ♥


0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something