maandag 10 maart 2014

OM NOM NOM MUSIC #1

Een dag besefte ik dat mijn iTunes te vol stond en mijn Billy-kastje van den Ikea te leeg. Ik ben een muziekliefhebber en staar me niet blind op genres, oude rotten of nieuw uitschot. 



KORN - THE PARADIGM SHIFT (2013)
Praktisch elke Korn cd die uitgebracht werd staat in mijn kast. Deze laatste kon er dus niet aan ontbreken. Ik weet, hun oudere muziek is beter. Maar toch doet een zekere nieuwsgierigheid me lonken naar hun nieuw materiaal. Zeker nu Head (!!!) zich terug bij de band heeft aangesloten. En dat hoor je. Prey for Me is helemaal the good old Korn sound. Maar stiekem laat Meth and Love me de radio een stuk of 10 volumes hoger zetten. 
Andere aanraders: Spike in My Veins, Never Never



LAMB OF GOD - SACRAMENT (2006)
Lamb of God zal altijd de eerste band blijven die ik op Graspop zag. Rond de middag, grijs en regenachtig weer en toch zat de sfeer er helemaal in. Sacrament was toen nog niet zo heel lang uitgebracht en iedereen stond gek van Redneck, de toenmalige 'hit' van de cd. Pathetic was de meezinger. Maar staat Again We Will Rise een beetje meer vooraan bij mij dan de rest, omwille van de energiek .
Andere aanraders: Walk With Me in Hell



LADY GAGA - ARTPOP (2013)
Euh. En nu iets totaal anders! ARTPOP is de vierde volledige plaat van Lady Gaga. Een guilty pleasure zou ik het zeker niet noemen, want ik steek dit niet onder stoelen of banken. In deze 'era' haalt Gaga haar inspiratie bij kunst in alle vormen en maten. Daarbij speelt ze ook nog eens met verschillende genres. Aura vond ik een perfecte intro van 't album. Applause dan weer een logische afsluiter. Toch wil ik jullie heel graag de live versie van Gypsy aanraden
Andere aanraders: Mary Jane Holland, ARTPOP, Swine




Cheers!
Sanja ♥



0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something